چرا اهل شیعه از سه خلیفه ی اهل سنت منتفر است.

♥یـــــوسف زهـــــــرا ♥

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

چرا اهل شیعه از سه خلیفه ی اهل سنت منتفر است.
بازديد : 1448

خیلفه های اهل سنت سه نفرهستند که اولین خلیفه ابوبکر و دومی خیلفه عمر و سومی خلیفه عثمان است این سه خلیفه یاران پیامبر اکرم(ص)و کاتبان وحی بودند.حالا چرا اهل شیعه از این سه خیلفه ی اهل سنت منتفر هستند به چنددلیل است:1-به گفته پیامبر اکرم (ص)که فرموندجانشین من حضرت علی (ع) است و هرکس که من مولایش هستم بعد ازمن علی مولای اوست 2_به گفته دیگر پیامبر اکرم که فرمودند هرکس دخترم فاطمه را اذیت کند مرا اذیت کرده و هرکس او را دوست بدارد مرا دوست داشته3-به گفته دیگر پیامبر اکرم (ص)فرمودند هرکس با اهل بیتم دشمنی ورزد با من دشمنی کرده و هرکس اهل بیتم رادوست بدارد مرا دوست داشته است.حالا این سه خیلفه اهل سنت که لعنت خدا بر آنان که باعث ناراحتی اهل بیت پیامبرشدندوبه گفته پیامبراکرم(ص)عمل نکردند و تفرقه بین مسلمانان ایجاد کردند و دین اسلام را عوض کردند و به گفته خودشان هرکس شش نفر از اهل شیعه را بکشند به بهشت می رونددر کجا دنیا دیدی کسی قتل انجام دهد ادم گناهکار شناخته نمی شود و به بهشت می روند و اهل سنت دارند با وهابیت یکی می شوند وبر علیه اهل شیعه درمی ایند

 




مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط محمد علی جواهرزاده 09127584164 در تاریخ 1390/10/30/5 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام بنده به کتاب اصول کافی سر زدم همچین حدیثی نبود و به کتاب زندگی نامه آیت ال.... طباطبایی رو هم پیدا نکردم
میشه سند دقیق تری یدی
در ضمن من به هر کس این حدیث رو گفتم
کسی میگه همچین چیزی غیر ممکنه
چون اصلا تو عقل قابل گنجایش نیست

این نظر توسط محمد علی جواهرزاده 09127584164 در تاریخ 1390/10/27/2 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

علیرضا جون من تو کامنت قبلی عرض کردم سند اما شما با تشریف فرماییت به وبلاگ جواب ندادی که سند کجاست.
در ضمن نوکرتم مگه مقداد ابوذر عمار اینا عرب نبودن؟؟؟

این نظر توسط محمد علی جواهرزاده 09127584164 در تاریخ 1390/10/27/2 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام دوست عزیز
میشه در رابطه با سخن امیر المومنین
سند بدی یا بیشتر توضیح بدی
مگه میشه حضرت امیر بفرمایند عرب از من نیست


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف